پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204963
مديرکل کانون پرورش فکري استان چهارمحال و بختياري:
نشست تخصصي فضاي مجازي در چهارمحال و بختياري برگزار مي‌شود
تاریخ انتشار : 1395/02/25 08:10:33
نمایش : 2063
مديرکل کانون پرورش فکري استان چهارمحال و بختياري گفت: نشست تخصصي فضاي مجازي با محوريت شبکه‌هاي مجازي برگزار مي‌شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، فرزاد رحيمي در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم در شهرکرد اظهار داشت: نشست تخصصي فضاي مجازي با مشارکت پليس فتا ويژه نوجوانان برگزار خواهد شد.

وي با اشاره به ضرورت آگاهي‌بخشي در زمينه فضاي مجازي به کودکان و نوجوانان افزود: نشست تخصصي در زمينه آموزش نحوه استفاده از اينترنت و خطرات ناشي از آن براي نوجوانان در مدرسه راهنمايي سپيده شهرکرد با حضور پليس فتا، مربيان کانون پرورش فکري و معلمان برگزار مي‌شود.

مديرکل کانون پرورش فکري استان چهارمحال و بختياري با اشاره به روند رو به رشد استفاده کودکان و نوجوانان از فضاهاي مجازي بيان کرد: با توجه به شکل‌گيري فضاهاي رسانه‌اي و اينترنتي بايد توصيه‌‌هاي لازم براي قشر کودک و نوجوان بيان و آگاهي آن‌ها جهت استفاده از فضاهاي مجازي افزايش يابد.

رحيمي با اشاره به خطرات ناشي از استفاده بدون آگاهي از اينترنت گفت: کودکان و نوجوانان بايد با نحوه استفاده بهينه از اين فضاها آشنا شوند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html